sestdiena, 2011. gada 5. marts

Par to bija jāuzraksta!


Un tātad noprotu, ka neesmu rakstījusi ļotii sen, tāpēc saņemu sevi rokās un centīšos uzrakstīt kaut ko nebūt loģisku! :D Hmm...

Tas bija pirms dažām dienām, kad es biju pie Ilzes ciemos. Tā bija ļoti jauka diena. Tā bija meiteņu pasēdēšana. Šķiet, ka parasta pasēdēšana? Ja zīlēšanu ar taro kārtīm ir kaut kas ikdienišķs, tad lai tā arī būtu, bet nu es tā nedomāju! Man izzīlēja vienu no iespējamajiem dzīves ceļiem, bet nu tā nav liela varbūtība, jo (cik es sapratu) jebkurā mirklī liktenis var mainīties! Tad vēl es uzzināju, kādas īpašības viens cilvēks no mnais slēpj, kādas slēpj pa pusei, tas ir, tādas, kuras no viņa pa brīdim izmūk, un tās, kuras slēpj pilnībā. Tad nu Ilze nolasīja, kas kārtīs teikts un viss sakrīt! Tas ir patiešām aizraujoši + saproti, vai ir vērts ar tādu cilvēku draudzēties! :DD Un kā nu meiteņu pasēdēšanā nesmiesies un nerunāsies? Tad tieši to mēs arī darījām! Jāpiemin, ka ik pa brīdim runāšanu pārtrauca mani un Lības jociņi un komentāri, bet nu pie gala slēgumiem mēs nonācām vienalga! Un mēs ēdām un ēdām un ēdām, man patīk ēst, es to nespēju noliegt! :D Es nespēju izteikt cik ļoti man patika! ĻOTIII! <3
Tas, manuprāt, bija kaut kas par ko bija vērts rakstīt!

xoxo

5 komentāri:

  1. Vispār es brīnījos, kā Ilze izturēju mūsu nepārtraukto smiešanos? Ja es būtu viņas vietā, es palaistu rokas.

    AtbildētDzēst
  2. es ar to nesaprotu, bet šķiet, ka viņas pacietībai nav mēra, kamēr nesaplēš kko ;DD
    Mums abām būtu jāmēģina savaldīt savus refleksus (roku palaišanu) (giggle) :D:D

    AtbildētDzēst
  3. Ja saplēsīsiet kaut ko nevērtīgu es pat nedusmošos :D Esmu ļoti mierīgs cilvēks, ja vien kaut kas drausmīgs negadās XD
    Man jau ar bija jautri ar jūsu smiešanos :))

    AtbildētDzēst
  4. Jā, bet mēs ar to smiešanos visu laiku pārtraucām tavu pareģošanu, es pat sakaunējos! :D
    Bija sasodīti forši.

    AtbildētDzēst
  5. Mēs zinām, ka tu esi SUPER cilvēciņš, tāpēc labāk vnk māģināsim nesaplēst neko, lai tu nepaliec bez mantas! ;D
    Jāsarunā, kad atkārtosim, un citas meičas ar jāpasauc! ;DD

    AtbildētDzēst