piektdiena, 2011. gada 8. aprīlis

Vai tas naav jocīgi? ;D

     
        Haha, nu atkal jau jasāk ar atvainošanos par to, ka neesmu rakstījusi veselu mūžību! Bet bija daudz darbiņa, un tad nebija iedvesmas, un tad man sačakarējas nets! Bet tagad viss ir okok un es varu rakstīīt! :))
        Tātad, es domāju par to, cik bieži kko ļoti vēlos, bet jo vairāk par to domāju, jo virāk par to stāstu citiem, jo mazākas paliek manas izredzes to iegūt! Tāpēc tagad, kad es kko vēlos, es par to izstāstu maksimums diviem cilvēkiem, cerot, ka tas jau neko nevar ietekmēt un tad es par to vairāk cenšos īpaši daudz nedomāt, nu vismaz ne sacerēties, lai pēc tam pašai nav lielā vilšanās! Mēģinu būt baiigi gudra ;DD
        Un tad atkal notiek citas štellītes... ja es par kko vai par kādu esmu pilnīgi aizmirsusi un nedomāju, tad es to dabūšu vai, ja runa ir par cilvēku, tad viņu satikšu. Nu vakar tieši tā notika, es satiku vienu cilvēku, ar kuru nebiju tikusies 4 gadus! Tas ir diezgan ilgs laiks, un jāteic, ka satikšanās bija pozitīva. Gadi nav viņu īpaši mainījuši, bet var redzēt, ka ir citādāk (nedaudz) ;DD  Tas tā par šodienas aktīvās domāšanas augļiem :D

       Vēl es varētu teikt, ka ar draudzenēm ( Lību, Ilzi, ceru, ka pievienosies arī Aija, Elza un Līva ) taisām pašas savu seriālu, tas ir tik pat interesanti, cik jautri. Varu palielīties, ka esmu galvenajā lomā! (giggle) :D Pirmā filmēšana diena bija vnk ideāla! Man pat nebija jāmācās teksts no galvas, mums ir sava tehnika suflēšanai! Ohh, un Ilze ir vnk zvērs! Viņa sacep tiik foršu scenāriju, ka tur vairāk nav ko piebilst! Patīkami strādāt ar profesionāliem! :D Arī Lība kā jaunāk aktrise ir super, es viņu apbrīnoju, tēlot un vēl ar britu izteikto akcentu runāt! Woow! Man pašai iet neslikti, bet ņemot vērā, ka visa darbība notiek angliski, man iet grūtāk nekā abām angļu val. guru, bet es cenšos, jo man patīk, un gribu, lai iznāk patiešām forši! :) Un tā arī būs, jo citādāku versiju es pat nepieļauju! Ahh, nevaru sagaidīt, kad sāksim filmēt nākamo sēriju!!! :))

        Oi, tas bija jauki parakstīt. Rīt es došos uz fitnesa klubu, tā ka droši vien būs kkas jauns rakstāms! ;D

xoxo

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru